بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

رصد شبکه های ضد دینی توسط پلیس/ نگاه پلیس به فیس بوک، سیاه و سفید نیست

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "اسماعیل احمدی‌مقدم" در حاشیه نشست تخصصی بررسی شبکه‌های اجتماعی درباره احتمال رفع فیلتر از فیس‌بوک و توئیتر، اظهارداشت: شورای عالی فضای مجازی، مسئول رسیدگی به این موضوع است اما ما با عنوان نیروی انتظامی به این ماجرا نگاه سیاه و سفید نداریم و نه کاملاً موافق هستیم و نه کاملا مخالف.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه باید از فرصت‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی استفاده و مضرات آن را تحت کنترل خود در آوریم، گفت: شخصاً فکر نمی‌کنم، عدم استفاده از این شبکه ها، امکان پذیر باشد زیرا که نه ضرورتی دارد و نه شدنی است.

احمدی‌مقدم درباره رصد شبکه‌های مجازی و فعالیت گروه‌های سیاسی در آنها، گفت: این گروه‌های با استفاده از شبکه‌های اجتماعی زمانی می‌توانند به نتیجه دلخواه خود برسند که نارضایتی در جامعه وجود داشته باشد و آنها این نارضایتی را تبدیل به موج کنند.

وی افزود: البته ظاهر قضیه تنها استفاده از شبکه‌های اجتماعی است در صورتی که در پشت آن، کار اطلاعاتی شده و شبکه‌های سازمان یافته فعالیت می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه یکی از کارکرد‌های مثبت شبکه‌های اجتماعی این است که حکومت‌ها را برای پاسخگویی تحت فشار می‌گذارند، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران نگران شبکه‌های اجتماعی نیست چرا که همانگونه که مشاهده کردید بعد از فتنه سال 88 صدها فراخوان در این شبکه‌ها داده شد و اجابتی از سوی کسی نشد، در صورتی که بگیر و ببندی هم در کار نبود.

احمدی‌مقدم درباره فعالیت شبکه‌های ضددینی در فضای مجازی، گفت: وظیفه ما رصد فضای مجازی است و اگر به مجرمی برخورد کردیم آن را دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار می‌دهیم.

فرمانده ناجا در خاتمه نسبت به درج آگهی‌های غیرمجاز و مجرمانه در فضای مجازی و روزنامه‌ها گفت: آگاهی بخشیدن به مردم می‌تواند از مضرات این آگهی‌ها بکاهد؛ ضمن اینکه دستگاه‌های مربوطه باید برای آن مقررات سختگیرانه‌ای بگذارند که هر کس هر آگهی را نتواند در هر جایی منتشر کند.

[ یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:سردار , پاسدار , دفاع مقدس , سپاه نیوز , نیروی انتظامی ,پلیس , فیسبوک ,فیلترینگ,

] [ 16:41 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه